درخت ذهن من

نوشتن بیرون جهیدن از صف مُردگان است

درخت ذهن من

نوشتن بیرون جهیدن از صف مُردگان است

نمونه سؤالات ترم دوم سال اوّل متوسّطه

پنجشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۰۲ ب.ظ

  سلام خدمت همه!

  با توجّه به نیاز مبرم دانش آموزان به نمونه سؤالات پایانی و کمبود وقت برای جمع آوری آن ها در ایّام امتحانات، نمونه سؤالات ترم دوم علامّه طباطبایی و در برخی درس‌ها سؤالات ترم دوم سال 90 مدرسه سمپاد آمل را برای شما جمع آوری کرده‌ام که امیدوارم مفید واقع شوند:


  کامپیوتر

  دین و زندگی 1

  ریاضی 1

  زبان انگلیسی 1

  ادبیّات فارسی 1

  زبان فارسی 1

  شیمی 1

  عربی 1

  علوم زیستی و بهداشت*

  فیزیک 1

  مطالعات اجتماعی

 

 * توجّه داشته باشید کتاب علوم زیستی و بهداشت تغییر کرده و همه‌ی سؤال‌هایی که در این نمونه سؤالات وجود دارد برای امتحان پایانی امسال نمی‌آیند.

 

 

  پدرام شاکری نوا

  نوزدهم اردیبهشت ماه

  سال هزار و سیصد و نود و دو خورشیدی

  • ۹۲/۰۲/۱۹
  • ۴۵۷۴ نمایش
  • پدرام شاکری نوا

نمونه سؤالات ترم 2 اوّل دبیرستان

نظرات (۱۱)

  • سید علی محمدی نیاکی
  • سلام. با ارزوی موفقیت واسه همه رفقای خوبه سمپادیم...
    پاسخ:
    ممنون..
  • علی سیارنژاد
  • سلام. فکر کنم مشکلی تو دانلود هستشا!!!!
    پاسخ:
    کدوم مشکل داره؟ کامپیوترو الآن امتحان کردم مشکلی نداشت.
    100%
    پاسخ:
    +
    kheyli kheyli motshakerampedram jan
    dastet dard nakone
    پاسخ:
    ممنون، قابلی نداشت :)
  • مجتبی محمدپناه
  • دانلود میشه باز نمیشه!5 بار دانلود کردم.
    پاسخ:
    extract کرذی؟
    سلام
    خیلی ممنون
    حوصله اینا رو اصلا ندارم
    پاسخ:
    ...
    سلام
    من زیاد دنبال نموه سوال نیستم ولی امیدوارم بدرد دوستان بخوره و معلومه خیلی هم میخوره که اینهمه بازدید داشت دستت درد نکنه
    خسته نباشی!
    پاسخ:
    امیدوارم...
    فعلاً سؤالات دین و زندگی رو که دبیر گرامی عیناً کپی زدند فقط سه چهارتا سؤالش فرق داشت!
    ممنون.
  • .....................................
  • ....................
    پاسخ:
    من هم بلدم:
    ....................  :)
    باز که دیوانه شدم بی تو من !!!
    پاسخ:
    جان؟!
    واسه سمپادیا مسخرس
    خیلی خوب بود ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.