درخت ذهن من

نوشتن بیرون جهیدن از صف مُردگان است

درخت ذهن من

نوشتن بیرون جهیدن از صف مُردگان است

نمونه سؤالات ترم یک دوم متوسّطه

يكشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۳۶ ب.ظ

سلام به همگی! باز هم یه سال دیگه گذشت و رسیدم به امتحان‌های نوبت اوّل! امیدوارم امسال بتونین خیلی خوب واسه این امتحان‌ها آماده بشین و ایشاله که با یه موفّقیّت (حداقل نسبی!) پشت سرشون بذارین. من هم طبق معمول، برگه‌های سؤالی رو که از سال‌های پیش در اختیار دارم، واستون تا آخر هفته این‌جا قرار می‌دم...

 

(امتحان‌های آماده شده تا کنون: 10)

 

فقط یه خواهش!

امسال سعی دارم نمونه سؤال‌های بیش‌تری تهیه کنم... و به همین خاطر از دوستانی که مثل من برگه‌هایی از امتحان‌های سال‌های پیش رو دارن خواهش می‌کنم یه روز برگه‌ها رو بهم قرض بدن تا با ذکر اسم، این‌جا قرار بدم، تا هم بقیه یه نفعی ببرن، و هم شما در این کار خیر سهمی داشته باشین... انّ اَجرُکم عِندا... محفوظا !!

 

 

  سؤالات مربوط به سال 90:

 

1. ادبیّات

2. آمار

3. دین و زندگی

4. ریاضی

5. زبان انگلیسی

6. زبان فارسی

7. شیمی

8. عربی

9. فیزیک

10. هندسه

 

  ** دانلود یک جا: موارد 1 - 10 **

 

 

پ.ن 1: به دلیل سرمایی که خوردم، دو سه روز تأخیر خواهد داشت. البته برگه‌ی کامپیوترو هم ندارم که چندان فرق کنه ;-)

پ. ن 2: تا حالا (1 دی ... 14 دی) میزان هم‌کاری در رساندن نمونه سؤالات بیش‌تر از سمت شما صفر(!!) بوده، از این بابت سپاس‌گزارم. تموم شد دیگه... اصن نخواستیم!! :O

پ.ن 3: بعضی امتحان‌ها که این روزها داریم می‌دیم، متأسّفانه (یا خوش‌بختانه!) کمی زیادی شبیه سؤای‌های سال‌های پیش هستن...! فقط ازتون خواهش دارم درس خوندن‌تون رو کم نکنین و طوری بخونین که واسه هر چیزی آماده باشین!

پ. ن 4: بعضی سؤال‌ها یا اشتباهند یا از کتاب امسال حذف شده‌اند. هر چه قدر که پیدا بشه به این لیست اضافه می‌کنم:

هندسه: سؤال 4 ناقص است.

شیمی: سؤال 1، بخش الف از کتاب حذف شده است.

...

 

پ.ن 5 (28 دی): خب! امتحان‌ها به پایان رسید! امیدوارم نتیجه‌ی زحمت‌هاتونو ببینید و... هر چه بود گذشت...!

 

 

به امید هم‌کاری(!) و موفّقیّت شما

پدرام شاکری نوا

بیست و چهارم آذر ماه سال یک هزار و سی‌صد و نود و دوی خورشیدی

  • ۹۲/۰۹/۲۴
  • ۱۳۳۷ نمایش
  • پدرام شاکری نوا

نظرات (۱۲)

  • حسین ایمانی
  • سلام
    اگه میشه آمارم بزار
    پاسخ:
    چشم
  • سید علی محمدی نیاکی
  • سلام پدرام جان . من ، هم واسه شما هم واسه همه ی دوستان عزیزم آرزوی موفقیت و سربلندی تو امتحانات ترم یک رو دارم ... پرچمه بچه های تیزهوشان بالاس .
    پاسخ:
    سلام، ایشاله که همین طوره :)
  • سید علی محمدی نیاکی
  • سلام . شرح صدر (این آدرس وبلاگ منه) sharhesadr.blog.ir
  • نوید رضائی
  • دستت درد نکنه.امیدوارم همه به نتیجه ی مور قبولشون برسند.
  • محمد حسین امانی
  • سلام .خوبی؟
    دستت درد نکنه
  • Jafar BalaliMoghadam
  • MerC
    :)
  • امین اسدی
  • ممنون از به فکر بودنت!
    "هدسه" غلطه
    بازم دستت درد نکنه
    پاسخ:
    سلام،
    الان درستش می‌کنم، ممنون که گفتی.
    خواهش!
  • حسین ایمانی
  • پس جغرافیا کو؟ :(
    پاسخ:
    موجود نمی‌باشد!!
  • حسین ایمانی
  • کاشکی میشد خطشو خوند
    :|
    پاسخ:
    من موفّق شدم :)
    تازه قرار نیست جوابارو بخونی که، ممکنه غلط بوده باشه و دبیرشون ندیده! فقط صورت سؤالارو بخون...
  • امین اسدی
  • سلام ،پدرام
    چرا جمع نمرات نمونه سوال هندسه میشه21؟
    چرا؟
    پاسخ:
    نمی‌دونم، شاید تشویقی بود!
  • سید محمد حسین حسینی
  • پدرام جون مرسی واقعا کمک بزرگی به بچه ها کردی.
    پاسخ:
    خواهش ;)
  • حسین ایمانی
  • ممنون از راهنماییت
    پاسخ:
    ;)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.