درخت ذهن من

نوشتن بیرون جهیدن از صف مُردگان است

درخت ذهن من

نوشتن بیرون جهیدن از صف مُردگان است

زیبایی‌هایی از جهان

يكشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۵۰ ب.ظ

سلامی دیگر خدمت همه‌ی عزیزان و کسانی که همواره این وبلاگ را دنبال و یاری می‌کنند!

عکس‌های جالب و زیبایی از یکی از دوستان عزیزم(علی اکبر حسینی) دریافت کردم و دوست دارم در این جا با شما در میان بگذارم... لینک دانلود در پایین صفحه.

پیش نهاد می‌کنم برای دیدن عکس‌ها از قابلیّت (slide show(F12 استفاده کنید تا برایتان جالب‌تر باشد... از دست ندهید!

چند نمونه از عکس‌ها:

 

 

سری اوّل عکس‌ها

  • ۹۱/۱۱/۰۸
  • ۱۲۱۸ نمایش
  • پدرام شاکری نوا

جهان زیباست

نظرات (۸)

  • محمد هومند
  • سلام بر پدرام عزیز
    عکسهایی فوق العاده زیبا بود . ممنون
    منتظر سری دوم هم هستیم
    پاسخ:
    سلام، ممنون...
    حدوداً هر چند هفته... :)
    خوبه ولی اینجور عکسها همه جا پیدا میشه بهتر نیست تو وبت از عکسهایی که بچه ها خودشون گرفتن رونمایی کنی  جا عکسهایی که از سایت های مخنلف دانلود شده؟
    پاسخ:
    سلام!
    از بچّه‌های مدرسه سؤال می‌کنم، اگر چنین عکس‌هایی که خودشون گرفته باشن، موجود بود، چشم.
    ممنون...
  • سید علی محمدی نیاکی
  • سلام پدرام عزیز. ادمو به یاد عظمت و قدرت پروردگار عالم میندازه...ممنون و سپاس گزارم.
    پاسخ:
    سلام، بله، حتماً همین طوره :)
    ممنون.

    ســـــــــــلام استاد

    عکس های زیبایی بود و خیلی هم وجود داره که آدم از دیدنش لذت میبره....اما چیزی که باعث تآسف هست، زشتی هایی که در مقابلش وجود داره که متآسفانه خود ما انسان ها باعثشیم..........باشد که قدر زیباییها و نعمات خدا رو بدونیم!

    تونستی اونارو هم بذار.....فکر کنم مکمل خوبی باشن

    با آقای اکبری هم موافقم، عکسی که خودت و دوستات از جاهایی که زندگی می کنن ( چه زشت ، چه زیبا ) میتونه جذاب تر باشه

    بازم ممنون

    پاسخ:
    سلام!
    در دوره‌های بعدی مورد توجّه قرار خواهد گرفت :)
  • علی سیارنژاد
  • سلام و درود!
    فقط همین: زیبا بود!!!
    پاسخ:
    سلام، خوش‌حال شدم :)
  • جعفر بلالی مقدم
  • مرسی زیبا بود لذت بردم
    پاسخ:
    خواهش می‌کنم :)
  • محمدرضا سبزیکار
  • سلام
    کیبرد من تمام F هاش ( از جمله F 12 ) خرابه . حالا من چیکار کنم ؟
    عکس های زیبایی بود
    پاسخ:
    حالا اون هم حتمن لازم نیست، می‌تونی عکس‌ها رو داشته باشی، بعدن شاید لازم بشه :)
  • بارمان (سه سوت)
  • سلام
    وقت به خیر
    ممنون بابت تصاویر زیبایی که گذاشتید.
    مایل به تبادل لینک هستید؟
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام. خواهش می‌کنم.
    محتوای وبلاگ‌ها به نظر مرتبط نمی‌آد! پس نه. در هر صورت ممنون :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.