درخت ذهن من

نوشتن بیرون جهیدن از صف مُردگان است

درخت ذهن من

نوشتن بیرون جهیدن از صف مُردگان است

همگام با مدرسه

پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۱، ۱۱:۵۹ ب.ظ

سلام و درود بر همه‌ی بچّه‌هایی که در حال حاضر دارند برای امتحانات نوبت اوّل مطالعه می‌کنند!

در این جا می‌خواهم برای بچّه‌های اوّل دبیرستان مدرسه‌مان، نمونه سؤالاتی را که اکثراً از سایت atcce.com جمع آوری می‌کنم و کار نسبتاً زمان بری هم هست، به شکل فشرده و آماده شده قرار دهم. البتّه همه را یک جا نمی‌گذارم و همگام با برنامه‌ی مدرسه‌مان پیش می‌روم...

نمونه سؤالات دینی (بعضی از این سؤالاتی که در این نمونه سؤالات وجود دارند نمی‌آیند، تشخیصش باشه واسه خودتون!)

نمونه سؤالات شیمی (آماده‌ی دانلود!)

نمونه سؤالات کامپیوتر (این سؤالات از برگه‌ی سال 89 پاک نویس شده است. توجّه: از ساعت 17:28 دوشنبه چهارم دی اصلاح شد.)

نمونه سؤالات فیزیک (این سؤالات از برگه‌ی سال 89 پاک نویس شده است.)

نمونه سؤالات مطالعات اجتماعی (برگرفته از سایت علامه طباطبایی)

نمونه سؤالات ادبیّات فارسی (این سؤالات از برگه‌ی سال 89 پاک نویس شده است.)

نمونه سؤالات زیست شناسی (با سلام، به دلیل تغییر محتوای کتاب درسی پارسال، موجود نمی‌باشد!)

نمونه سؤالات عربی (برگرفته از سایت علامه طباطبایی)

نمونه سؤالات زبان انگلیسی (برگرفته از سایت علامه طباطبایی)

نمونه سؤالات ریاضیّات (از برگه‌ای که دبیر پخش کرد استفاده کنید :-))  در عوض این جا به درخواست دوستان عزیزم یک برگه تمرین از فصل چهارم رو عکس گرفتم تا اگر مایل بودید، بیش‌تر تمرین کنید که واقعاً هم به نفعتونه: چند تمرین از فصل 4

نمونه سؤالات زبان فارسی (عکس گرفته از برگه‌ی سال 81)

 

 

به امید موفّقیّت شما عزیزان در ایّام امتحانات

پدرام شاکری نوا

آغاز جمع‌آوری این سؤالات: سی‌ام آذر ماه سال هزار و سیصد و نود و یک خورشیدی

پایان جمع‌آوری این سؤالات: بیست و چهارم دی ماه سال هزار و سیصد و نود و یک خورشیدی

  • ۹۱/۰۹/۳۰
  • ۲۱۱۴ نمایش
  • پدرام شاکری نوا

نمونه سؤالات ترم 1 اوّل دبیرستان

نظرات (۱۸)

  • سید علی محمدی نیاکی
  • سلام پدرام عزیز. منم به نوبه ی خودم واسه همه ی دوستای خوبم ارزوی موفقیت در امتحانات رو دارم .
    webet alieeeeee pesar :)
    پاسخ:
    سلام، ممنون دوست عزیز :-)
    kheyli khob bod mamnonam
    :)
    پاسخ:
    خواهش می‌کنم.

    I take my hat off to you

    بابا ایول!!بابا سیاتیم!!

     

    پاسخ:
    قابل نداشت :)
  • حسین علیزاده
  • آقا بابا ایییییییییئوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو بسه آقا هنوز دعوت نامت به مانرسید.
    پاسخ:
    سلام، ممنون.
    به همین ای-میلی که این جا نوشتی فرستادم، تعداد دعوت نامه هم کم شد!
    خدایی دستت درد نکنه!!

    پاسخ:
    خواهش می‌کنم.
  • محمدجواد
  • سلام پدرام عزیز
    از اینکه به فکر ما هستی و برامون سوال تهیه میکنی خیلی ممنونم
    میشه سوال های پارسال مدرسه ی خودمون رو هم بذاری؟
    بازم از زحماتی که میکشی ممنوم

    پاسخ:
    سلام، اگر سؤالات سال 90 را داشتم، حتماً آن‌ها را هم می‌نوشتم و آپلود می‌کردم، امّا حیف که ندارم.
     نه دیگه برای پارسالو که نمیتونه چون 2 سال پیش برادرش بود سوالای اونو گذاشت
    پدرام جون اجتماعی رو بزار دیگه

    پاسخ:
    سلام نوید جان.
    من متأسّفانه دیروز سرما خوردم، ولی ان‌شاءالله امروز تا ساعت 2 بعدازظهر سؤالات علّامه طباطبایی رو جمع آوری و آپلود می‌کنم.
    باز هم متأسّفانه سؤالات دو سال پیش اجتماعی مدرسه‌ی خودمونو ندارم.
    با تشکّر
  • سید علی محمدی نیاکی
  • پدرام ازین که به فکر بچه هایی تحسینت می کنم و یه سلامه گرم و خسته نباشید جانانه به همه ی رفقای خوبم در مرکز.
    پاسخ:
    ممنون :)
    salam khobi mersike soala gozashti
    پاسخ:
    سلام، ممنون. قابل نداشت :)
  • محمد هومند
  • سلام
    میتونیم تبادل لینک کنیم
    لینک شما در وبلاگ من قرار گرفت
    پاسخ:
    درود محمّد جان
    من هم الآن گذاشتم :)
    پدرام جون 81 به بعد رو نداشتی؟

    پاسخ:
     نه متأسّفانه!
    مرسی ولی یه اهنگم روش بزن دلم گرف
    پاسخ:
    آهنگ؟!
    چیه انگار گفتم قتل کن چی میشه مثلا
    پاسخ:
    آهنگ تو چه سبکی مثلن؟
    هر چی شد فرق نداره بستگی به سلیقه خودت داره
    این سوالا واسه ما نمیاد چرا؟اهنگ که نزاشتی لااقل با معلممون صحبت کن ممنون میشم داداشی
    پاسخ:
    الان وقت آهنگ گذاشتن ندارم!
    معلمتونو می‌شناسم؟!؟!
    وقت گفتن اسمشو ندارم بای بچه مثبت
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.